Alla inlägg under juni 2011

Av Helena - 30 juni 2011 23:02

detta var ju inte alls dumt. Att ligga i soffan o blogga. en helt ny värld för lilla mig;)  nu kommer jag völ bli ännu latare än vad jag redan är ;) Men men sånt e livet.

Nu är de iaf dags att packa ner den lilla god saken och sova en stund så jag orkar upp för att åka till min älskling i morgon. 


trevlig helge på er!!!!!!




Puss <3

Av Helena - 17 juni 2011 08:35

Och snart dags o ge sig iväg till stan för att klippa sig.. =) Ska bli skönt. sen bär de av till Lund för att jobba hela helgen..  Ska bli kul de med..  men samtidigt så hade jag velat vara hemma o se L spela. Men jag får ta de under eftermiddagen i morgon samt innan jobb på söndag. =) Så lite får jag sett iaf. 

I veckan har de inte hänt så mkt. Har jobbat de mesta. Igår var jag o träffa en kompis..  Mysigt. Satt o fika o snacka en massa hela dagen. På em dök E upp med sin flickvän. Rätt söt tjej. Vi får väl se vad som händer.  =) annars så är de bara lugnt. Saknar min älskling så klart. Men de gör jag ju alltid. Så inte de är heller ngt nytt ;) 


Nu kaffe o frukost. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards