Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Söndag

Av Helena - 26 augusti 2012 15:50

Och jag sitter här och bara njuter..  Eller vänta, gör jag verkligen de? Jag känner mig rastlös har inget att göra. Har varit ute redan, även om vädret inte är de bästa. Middagen är uppäten. Sonen ska ju åka iväg till skolan redan idag. Så ikväll blir jag ensam igen.  Länge sedan ajg var ensam hemma tycker jag. Har vant mig vid att iaf L är hemma. 

I morgon är de dags för jobb igen.  =) Jag ska gå med en stomisköterska under dagen för att få bättre insyn i vad de där med stomi är. Eftersom jag av ngn annledning fått förtroendet att vara stomiansvarig på avd. =) Spännande ska de bli. Nu är de ett par veckor sedan vi hade ngn stomiop sist. Men de kommer säkert mer o mer av den varan. 


Annars går livet sin lilla gång. På onsdag drar jag till Sthlm i två nätter igen. Ska bli så himla mysigt. Käns som de är en hel evighet sedan jag träffade min älskling sist. :( Men mysigt ska de bli iaf. OCh helgen efter de så sticker jag upp igen.  =) 


Nu blir de kaffe o sista mys med sonen innan han sticker. 


PoK

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 20 september 2014 16:09

Sitter o läser genom vad jag skrivit under de senaste åren. Och de som är skrämmande är att allt fortfarande är aktuellt. Om än i lite större skala på vissa punkter. :( Detta innebär kanske att de är så här mitt liv ska se ut? Jag vet inte. Men en sa...

Av Helena - 22 december 2012 13:40

Varför måste man hela tiden berätta vad man gör eller ska göra?  Spelar en del Yatzy online. Och många av dem man spelar med berättar hela tiden när de ska avsluta ett spel om vad de ska göra istället för att spela. T.ex att nu ska jag iväg o handl...

Av Helena - 17 december 2012 13:55

Vila i frid du kära kollega och vän.   Tack Kristina för att du sjöng denna underbara visa så vackert i morse.  ...

Av Helena - 22 oktober 2012 08:30

Jaha så var de måndag igen. Helgen går så fort när man är ledig. :( Gillas inte. Skulle vilja att de var felr dagar i en helg än bara 2. Har ju haft älsklingen här o de har gått alldeles för fort.  I lördags var vi med MaPa i Dragör o handla. Lr ja...

Av Helena - 3 oktober 2012 08:22

Då är de dags igen. Hoppas bara de är ngt övergående. E har börjat strula med skolan igen. Se om de hjälper att han får byta rumskompis. För tydligen kommer han inte överens med den killen han bor med i dag.  Så vi får väl se.  Man blir lite orolig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards