Alla inlägg under februari 2012

Av Helena - 29 februari 2012 10:48

och hängig e man. Ännu en förkylning har jag åkt på..  Vill inte detta mer. Blir så matt i hela kroppen. Känns som jag inte får tillräckligt med luft. Men de får jag säkert. Ska snart iväg o jobba efter nästan en hel veckas ledig het..  =) Längtar tillbaka samtidigt som jag känner att jag inte ritkgit orkar. Men jag måste. Kan inte vara hemma mer nu. :( 


Igår var vi på möte ang E. Både bra o dåligt. Han har biverkningar av medicinen vilket gör att han inte sover ordentligt. Och i.o.m de så blir han lätt irriterad o kränger en massa. Men annars tror jag att de är bra. För han är lite lugnare än innan. Och förra veckan hade han "bara" ett ordentligt utbrott. Vilket är en förbättring. Men han ska fortfarande inte göra som man ber honom. Utan de skiter han i. Blir så trött. För inte vill han hjälpa till hemma. Även om jag försöker med allt. Han ska få månadspeng om han gör sina "sysslor". Men inte ens de klarade han av. Så jag vet inte. Jag orkar snart inte försöka muta homon mer. Utan bara skiter i honom. L däremot gör en massa som hon inte ska. Hon fixar o donar för att hon har tråkigt. :( Och de ger mig dåligt samvete. För de borde vara jag som gör detta. Inte hon. Men men. Hon hjälper till iaf. Och gör sig förtjänt av sin månadspeng. 

Måste ner på banken i morgon o fixa konto + kort till henne. Så att hon kan få månadens pengar. =) 


Nä dags att göra sig i ordning o hoppa in i duschen innan jobb. 



Puss <3

Av Helena - 19 februari 2012 20:22

haft en sjukt mysig helg med älskling o barnen. =) Vi harbara slöat o legat på soffan. De mesta iaf. I går lördag var de "derby" i serie B..  Lag 2 mot 3. Eftersom de är sportlov o massa sjukdom så blev L tillfrågad om hon ville vara med. Och hon var inte sen att säga JA!!! Och vilket resultat sen. Hon hamna i lag 3. Började jämt o när de var 15 min spelade så hade de bara gjorts 3 mål totalt. Väldig lite i en hadbollsmatch. alltså var de väldigt jämna lag. Och de följdes åt nästan hela vägen. Till 35e minuten då L fick ett , lr en massa, ryck. Och drog i från på kontring efter kontring. slut resultatet blev 12-18 och av de 18 målen som lag 3 satte gjorde L 9.  =) tur man inte lovar henne pengar för varje mål hon gör.. ;) 


När vi kom hem blev de soffan o mys..  sov en stund innan de var dags att laga middag. Kinamat blev de.. Gott!! Sen såg vi melodifestivalen. Och vilken omgång. Usch..  Gillade inte alls att ranelid kom till final. men där kommer han inte gå så långt..  Som tur e..  För inte kan vi skicka honom till Baku..  eller????  


I dag har vi bara myst i soffan innan de var dags för älskling att åka hem. gillas inte alls. Men de är ju så de är..  :( tur vi ses på fredag igen..  =) Då blir de en helg med alla barnen på ön..  ska bli mysigt..  

Nu blir de lite så ska de låta innan jag o L ska se Dirty Dancing..  ;) Mmmmmm Love Patrick..  


puss <3

999

Av Helena - 14 februari 2012 21:34

Torsdag 21/5:

Började dagen med att jobba till 11.. Sen bar de av hem för att fixa de sista innan avfärd. Väl nere på stationen så träffa jag Y som oxå skulle in till Lund.  Trevlig att snacka med dig tjejen. Saknar dig på jobb ju..  ;)

Sen var de bara att vänta på att tåget till Sthlm skulle dyka upp. Nervöst som fan var de när man stod där o vänta. Varför kan man undra. Hade ju flera timmar på mig att bli nevös..  ;) Men väl uppe så blev allt jätte bra och all nervositet bara försvann. =) Eller ja kanske inte all..  Men de mesta iaf..  Sen bar de av "hem" och en god middag på kvaterskrogen..  Mmmmmm mums.. Tack!!!



Så var de för 999 dagar sedan. Dagen jag träffade min älskling för första gången. Helt underbart mysigt o härligt. Minns de som igår. All nervositet, all oro... Vad kommer att hända vad kommer att ske? 

När vi nu står här 999 dagar framåt i tiden så har de hänt så otroligt mkt i våra liv. Och vi blir bara mer o mer sammansvättsade för var dag som går. Jag älskar dig så otroligt mkt min plutt. ;) 



U and me 4 ever and ever.


Puss <3 mitt!!! 

Av Helena - 11 februari 2012 08:48

uppe med tuppen e man fast jag är ledig. Men härligt kan de vara de med. Men visst sova lite längre hade ju inte varit helt fel de heller. Sitter o lyssnar på ring så spelar vi och njuter av en kopp kaffe. Saknar lite sällskap här. men de kommer väl snart. Älskling har nog inte vaknat än. Lr så ligger han kvar o drar sig i sängen än. hehe åh där vakna han.. :P 

Igår kväll var en myskväll som vanligt. satt o panga med "mina" pojkar o hade trevligt. Nästan som de var förr i tiden. Bara vissa som saknades. Men de kommer väl tillbaka de med. 

Annars så var de bara en lugn kväll. Man behöver de med..  att bara njuta av lugnet. 


Haft en h elt ok vecka på jobb. Har skrivit på för 6 mån till. Så nu vet jag iaf vad jag ska göra en tid framöver. känns härligt. Jag älskar mitt jobb o mina arbetskamrater. De är så underbara. fattar inte att så många underbara människor kan finnas på en o samma arbetsplats. Men så är de. Löv u bejbs. 


Nu blir de mys med älsklingen. 


Puss <3

Av Helena - 8 februari 2012 08:45

Firar jag o älsklingen i dag. 1000 dagar låter lite. Samtidigt som de låter som en evighet. 

Jag älskar dig mer o mer för var dag som går. Och saknar dig mer o mer när du inte är i min närhet. Du är ett otroligt stöd och min bästa vän. Du finns där i alla lägen och detta älskar jag dig för. Du inger hopp i min jobbiga vardag samtidigt som du är en klippa att luta sig mot. Våra år tillsammans är de bästa i mitt liv. Och jag hoppas de kommer många år till. 


Äslkar dig 4 ever and ever Fredrik!!!!!!





P.s Puss, puss puss puss puss puss puss puss puss  puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

Av Helena - 7 februari 2012 18:00

Och ledig dag. Har bara njutit av att vara ledig i dag. Inte lyft ett finger o gjort många knop.  Så skönt har de varit. Ska snart ta tag i middagen iaf. =) De är iaf de minsta jag kan göra. hihi. 

Var o handlade i dag. Köpte äntligen den där reflexvästen som L har tjatat om. =) Hoppas bara nu den används o inte bara ligger nerpackad i väskan. Hon fick även 2 nya Bhar samt en efterlängtad "onepice". hihi..  ;) Hittade en när jag var på ÖB. Inte illa att hitta de där. och den kostade bara 35:- Precis lagom pris för min plånbok. ;) Och hon fattade mitt lilla skämt..  ;) Min goa tös. :P 


testade även ett tips jag fick av min arbetskamrat. Hon hade hittat amerikanska pannkakor på flaska..  ;) Japp bara o tillsätta lite mjölk. Skaka om sen var de klara att grädda. Goda var de med. Men smakade ungefär som de jag brukar tillaga. Så de blir nog egna i fortsättningen. Inte värt de priset. Men men snabbt, enkelt o gott var de iaf. 


Nu blir de hamburgare till middag. Tänkte göra mina egna burgare i dag. L måste ju äta nu efter träningen.  Och de går ju snabbt o enkelt att göra. 

Försvinner ut i köket en stund. Bye!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards