Alla inlägg under september 2011

Av Helena - 11 september 2011 07:48

Godmorgon världen!

Uppe med tuppen i dag. Har fixat så att tjejerna kan få nykokta ägg till frukost. Får gå över sen o höra hur de sovit och se lite matcher innan de är dags att dra till jobbet. 

Har ahft en h el del här hemma sista tiden. Sonen som inte är helt ok. Och de tar lite smått på krafterna. 

Träffade en kompis i veckan för lite fika. Och hon fick mig att må så bra. Jag fick positiv feedback på att vi verkligen vågat att söka hjälp. Att vi verkligen bryr oss. De kändes så härligt. Och man blev glad av att få höra från ngn annan att man gjort ngt bra. Och att man inte är helt värdelös som man ibland känner sig. De är inte mitt fel. De är ngt annat som trycker. 


Nä nu tror jag att jag ska lösa melodikrysset fr i går och se om jag kan utan hjälp o fusk..  ;) 


Puss


Uppdatering


Så var melodikrysset löst och inskickat. =) Se om man vinner ngt denna veckan då? Var faktiskt relativt lätt denna vecka (utan fusk ;) ) 

Av Helena - 2 september 2011 12:27

Nä de är de ju inte. De är ju älsklingkommerhit fredag. En sådan där fredag som bara inte går att inte tycka om, liksom. Typ en fredag som man bara måste gilla, liksom. 

Palla liksom att man typ måste skriva ner de liksom. 



Usch vad barnslig jag är. Men kan typ inte hjälpa de. ;) För de är ju liksom så att när man typ kommer till Sthlm så e de så liksom att alla typ pratar på detta viset liksom. hehe..  Vadå brist på intelligens? Nä tro inget. Inte för att jag är så där intellegent men jag tror iaf inte att jag använder ett och samma ord hela tiden. 


Var ett varv nere på stan när jag klippt mig. Mysigt att gå där faktiskt. Tänkte jag skulle hitta en jacka till lillskrutten men se de hade inga. Eller jo visst fanns de. Men jag tycker inte att de är befogat att betala 700-1600 kr för en jacka som används en sesong. Eller?? Är kanske bara jag som är snål? Men jag tycker vi kan ha roligare för de pengarna. Får väl ge mig ut o leta jacka någon annan stans i stället. 


Nu ska jag plocka fram snabeldraken o ta ett varv här hemma. 


trevlig helg!!!!


<3

Av Helena - 2 september 2011 08:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards