Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Fan!

Av Helena - 5 september 2012 09:04

Ibland undrar jag om de är mig de är fel på? Eller om de är jag som är för känslig o tar till mig saker som jag kanske inte borde? Jag vet ärligt inte. Jobbade helgen o hade en helvetes lördag. Fast jag vet fortfarande inte om de var mig de var fel på? Hade iaf häcken full. Och de kändes inte som man hade ngn back up. Tyckte jag rusade både hit o dit och blev aldrig färdig, medan min kollega satt o förkovra sig framför datorn. Visst de ingår oxå i vårat arbete. MEN inte när ngn springer o har häcken full. Kan man inte hjälpa till isf? Och jag bad faktiskt om hjälp. Även om de inte blev som jag tyckte. Så visst fick jag lite back up. Visst gillar jag när där är o göra. Och de händer saker hela tiden. MEn när man känner att tiden rinner iväg för en o man inte hinner med. Då blir jag lite frustrerad. Nä usch vad gnällig jag är nu. Inte likt mig. Skärp dig!!!!!


I lördags kväll var de iaf efterfest här i stan. Härligt att kommunen ordnar saker. L var nere o såg Ulrik Munther (lr hur de stavas, orkar inte kolla upp de nu heller) Hon fick både en planch och en autograf på armen. Helt salig var hon iaf. Och levde i 7e himlen i flera minuter när hon kom hem. Han hade ju hållt henne i handen när han skrev på armen. ;) Vilket fick mig o minnas när jag o mina f.d svägerskor var på Sundspärlan i Hbg o såg Barbados. En av många ggr. Och jag fick M. Carlssons autograf på armen.. Nästan lika salig var jag..  Eller inte riktigt men iaf. Så jag vet hur L kände sig i lördags..  

Annars har helgen flutit på. E stack till Svalöv i söndags så honom har jag inte sett på hela helgen då hans flickvän var här och de lever på E´s rum. Ser dem knappt. Men men de är väl så när man är kär o tonåring? 

Bomben som slog ner var att mina barn ska få ett syskon till. (nä inte här) Och detta kan man ju tycka o tänka en massa om. Barnen gjorde de iaf. Kan väl säga att de var inte helt positiva till de hela. Ingen av dem. Men men, de ändrar sig säkert med tiden. Bara de får smälta tanken så blir de nog bra. Hoppas jag iaf. 


I helgen bär de av till äslkling igen. Ska bli så mysigt. Vi ska köra upp till svärmor o svärfar en sväng. Och kanske träffa de underbara ungarna på söndagen. Vi får väl se. Ska bli skönt att komma ifrån ett par dagar iaf. Även omjag var uppe i förra veckan så känner jag att de är dags igen. L ska på läger hela helgen o E ska vara hos sin pappa. Hur nu detta ska gå,. Vi får väl se. Antingen brakar helvetet löst eller så blir de hur bra som hellst. Jag vet inte. 


Nu blir de att göra lite här hemma innan man ska väg på jobbet o träffa alla goa kolleger igen. =) 

Puss o kram på er där ute. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 20 september 2014 16:09

Sitter o läser genom vad jag skrivit under de senaste åren. Och de som är skrämmande är att allt fortfarande är aktuellt. Om än i lite större skala på vissa punkter. :( Detta innebär kanske att de är så här mitt liv ska se ut? Jag vet inte. Men en sa...

Av Helena - 22 december 2012 13:40

Varför måste man hela tiden berätta vad man gör eller ska göra?  Spelar en del Yatzy online. Och många av dem man spelar med berättar hela tiden när de ska avsluta ett spel om vad de ska göra istället för att spela. T.ex att nu ska jag iväg o handl...

Av Helena - 17 december 2012 13:55

Vila i frid du kära kollega och vän.   Tack Kristina för att du sjöng denna underbara visa så vackert i morse.  ...

Av Helena - 22 oktober 2012 08:30

Jaha så var de måndag igen. Helgen går så fort när man är ledig. :( Gillas inte. Skulle vilja att de var felr dagar i en helg än bara 2. Har ju haft älsklingen här o de har gått alldeles för fort.  I lördags var vi med MaPa i Dragör o handla. Lr ja...

Av Helena - 3 oktober 2012 08:22

Då är de dags igen. Hoppas bara de är ngt övergående. E har börjat strula med skolan igen. Se om de hjälper att han får byta rumskompis. För tydligen kommer han inte överens med den killen han bor med i dag.  Så vi får väl se.  Man blir lite orolig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards