Alla inlägg under augusti 2011

Av Helena - 31 augusti 2011 10:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 29 augusti 2011 09:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 9 augusti 2011 10:37

för denna gången. Har varit helt underbara veckor. Bara njutit av att vara ledig o kunna ta dagen som den kommer. Sista veckan tillbringade jag o E i stugan på Gräsö. Härligt var de. Fint väder hade vi hela veckan. :D

Vi bara njöt av att vara lediga. Solade och badade. Jag iaf. Värre var de med E som inte ens vågade doppa tårna i vattnet. ;) Men e man badkruka så e man..  :P 

När vi ändå var uppe passade vi på att träffa lite kompisar. Mysigt som vanligt. 


I dag väntar kvällsarbete igen. Började igår efter semestern med en lugn förmiddag. Lita kaos var de dock när man kom. men de löste ju sig till de bästa. :D Tur vi har så goa kolleger som kan dyka upp i alla lägen. ;) 


Igår kväll satt jag o tittade lite på resor under hösten. Måste ju planera in flera. Så kom jag på att SJ har en sommardrive. ½a priset i 1a klass fram till och med den 14/8. Wow tänkte jag de är ju i helgen. Kanske ska ta o utnyttja detta? Och så blev de. Hipp som happ så hade jag bestämt att åka till Sthlm på fredag. :D Ska bli så mysigt att komma upp igen. Längtar ju efter min  älskling. Får se vad som händer i helgen. Har inte planerat in ngt iaf. Och de kan ju vara skönt att bara ta de lugnt o njuta av lugnet med. Kanske mysa lite hemma med god mat och se en bra film lr så hittar vi på ngt annat. De får tiden utvisa. 



Puss <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards